tisdag 26 november 2013

Älgens sista sup..

Mörbultad efter en hel dag i gymnastiksalen och tränat med de andra väktarna.. Men känner att jag tillslut fick allt påklart.. Nästan >_>..
Men då jag kom hem så öppnade jag dörren till kylskåpet och såg en stor älg! (förstås i en plastpåse)
Älgen som jag hittade saknade päls och ben, jag tror att den var styckad för jag hittade inte älgens huvud och jag kände ingen puls heller! :O
Sen fixade jag till älgbiten, skar bort sånt jag inte gillade och sen gjorde jag små "skivor" och rakt ner i stekpannan!
Moose in progress!
Sen när älgen var brun o fin igen skulle jag koka köttet! 

Här får älgen en sista sup så den kan vila i frid! <3


Så nu sitter jag och väntar att köttet ska koka klart så jag får provsmaka!


P.S Jag kokade inte enbart i öl.. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar