torsdag 28 november 2013

Besviken!

Som alla vet så närmar sig julen med stormsteg! Och jag som trodde att julen skulle kännas av i storstan.. Men ack vad jag hade fel! Har bara sett en enda julgran (faktiskt två på minimanis tak..) och jag har inte hört en enda julsång ännu! Och jag skulle vilja komma in i nån sorts julstämning.. För snön e borta och det blåser så in i helvete.. Känns som att fan själv är tomten i år, för det fanns inga snälla barn! Oj det är inte fan, det är trollen som kommer >_> måste bara se till att min syster hålls inomhus så hon inte blir uppäten! ;p


4 kommentarer:

  1. Du kan få koma ti vårt o drick glögg o hör på julsånger, vi har julgran o hela rubbet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer direkt! Jag älskar jul sånger och glögg! ;D Men nu kommer den kritiska frågan.. Är det en liten julgran (lilla julgran) eller en stor?

      Radera
    2. Tyvärr har vi bara en liten (60 cm) för den köpt ja förra året då vi hadd en minilägenhet o nu har ja inga pengar att satsa ti köp en större o C gaar int me på å ta in en äkta ;) men he e bäter än int naa! :D du e välkommen^^

      Radera
    3. Nå vi kan fast råkas na nästa viko! Sko måst koma o skoda lägenhejten, men man ska ha en liten julgran ti lilla jul och sen en större till stora jul ;)

      Radera