fredag 22 november 2013

Intervju med en dåre..

HALLÅÅÅ alla mänskor och djur, känner du en törst efter uppmärksam het, törstar du efter att få umgås med mig? Eller tala med mig? Eller nånting... Men ialla fall, jag tänkte om någon vill svara på Andreas´s lustiga frågor? Eller vill du fråga ut mig?
Så tillväga gångsätten kan vara olika, så om du är intresserad så kontakta mig på facebook så kommer vi överens! ;)

Påtal om dårar, på något konstigt sätt så har ingen nappat på min "dating annons" så jag får inte leka matchmaker.. >_> Men det finns fortfarande tid att anmäla sig!! ;)
Men nu gott folk ska jag vila mig.. Har kurs om två timmar och jag är väldigt trött redan, så jag ska ta och vila upp mig lite, risken finns dock att jag somnar och sover bort hela kvällen.. >_>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar