lördag 30 november 2013

Lilla jul in the woods!

Hallåååja!
Idag har vi firat lilla jul i Purmo, en liten och trevlig by på landet (in the woods!;) ) och har tillbringat största delen av tiden med min lite irriterande syster och mindre irriterande flickvän (oups..) vi har bland annat bakat peppar kakor och varit halv döda framför tv:n..
Vill ni veta en sak? Jag hatar att baka pepparkakor.. Vill ni veta varför? HE TAR FÖ LÄNG! (dialekt uttryck..)Vem har tålamod att sitta och kavla deg dag ut och dag in.. Men det positiva med pepparkaksbakning är att det finns pepparkaksdeg! Jag älskar pepparkaksdeg!!
Men tyvärr har jag förätit mig på deg för tillfället, magen säger emot..

Här kommer lite bilder från bakningen! ;)


Flickvännen och min syster som är mitt i smeten! ;D

Vi hade ipaden med oss så vi kunde höra på jul musik! ;D

Jätte vackra skapelser! Kände mig lite som en gud!
Men det visade sig att jag inte var lämpad för den uppgiften! >_> Men det hör till julen att man bränner en plåt pepparkakor!

Jag var väldigt trött, så jag satt mest och åt deg! Tyckte att det var en toppen idé! 



Så jag får önska er alla en riktigt trevlig lilla jul, och jag har redan små idéer på en julkalender, så håll tummarna! ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar