fredag 22 november 2013

Pojkar och flickor..

Har ni tänkt på en sak.. Att pojkars cyklar kan också fungera som nötknäckare? Titta på den här bilden och sedan på en bild på en kvinnlig cykel, och sen ska vi konstatera var felet finns... >_>

Här har vi en typisk pojkaktig cykel..



Och här har vi en kvinnlig cykel...


Så varför har manliga cyklar utrustats med denna domedags stång?


Vet ni hur ofta jag har cyklat allt vad jag har kunnat, och sen halkat på trampan och landat på "nöt knäckar stången".. Jag blir inte alls förvånad om jag blir utan barn.. Och allt beror på denna "uppfinning".. >_>*

Men vet ni vad? JAG HAR EN "MOMMO RAIDER"! (som man kallar dem på dialekt..)

En gammlare modell av denna..

Så nuförtiden undviker jag cyklar som har blivit utrustade med en så kallad nötknäppare!..

Och idag är det fredag och jag önskar er alla en riktigt trevlig helg! <3

2 kommentarer:

  1. Ronja och Sabina gillar detta inlägg! HAHA jätte kul :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag skriver om ett allvarligt problem! >_>

      Radera