måndag 25 november 2013

Saker att göra innan man dör.. >_>

Efter en heldag med maktmedels teori och en kebabrulle så började jag fundera på livet, (dock ringde mr x och pratade med mig..) och jag började fundera på vem som sätter mål på saker de vill göra innan de gör.
Alla har vissa mål de vill göra innan de dör och jag förstår dem, alla vill hitta på saker som kan förgylla deras trista vardag!
Haha jag måste erkänna att jag hör till den kategorin.. ;) Who wants to read my list? ;)
Haha men det är omöjligt, de personer som gjorde den tillsammans med lovade typ att glömma bort listan när vi kom fram till att vi inte orkar, vi funderade också hur fan vi kom på allt!
Men jag kan lungt säga att göra själva listan var otroligt roligt! Och jag ska tala med dom igen om man lyckas få lite ledig tid så man kan hitta på lite hyss. ;)

Fick sätta en viss censur ;)
Jag lovar att jag delar med mig med en del punkter på listan om ni delar med er vad ni skulle vilja göra innan ni dör! Det kan vara små perversa drömmar till att resa runt jorden! Det kan vara precis vad som helst! Och tyvärr måste jag hålla mr x identitet hemlig! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag vill resa till massor med länder och köpa kläder/dräkter som är speciella för just det landet!! :)

    SvaraRadera