måndag 25 november 2013

Vår framtid..

Hallååå, hu mår alla denna måndags morgon?
Haah, märkte att jag skrev morgon.. Fasten jag kan nästan garantera att det är kväll nu, börjar känna mig lite sliten i kropp och skäl!
Jag har ikväll tillbringat tiden med att se modern family! Ganska bra serie! Men får smått ångest då de gör bort sig >_>..
Men men sen har jag också tagit reda på vad olika personer vill göra när de dör!
Person nummer ett ville bland annat råna en bank, för hon skulle vilja veta hur det känns att bli jagad och rik på kuppen! ;) Och nu ser jag att jag har planterat en groda i texten >_> råkade skriva: personer vill göra när de dör! Menade förstås innan de dör >_>..
Men tillbaka till person 1, hon vill också springa naken runt torget, (whyyy???) och hoppa bungy jump, hon sa också mycket mer men jag minns inte vad >_>..
Och som omväxling ska jag säga vad jag vill!! Jag vill åka road trip genom USA, (kan meddela att två andra som jag frågade sa det också! :D)
Och sen person nummer två skulle vilja hoppa fallskärm! (hell noo!! kommer jag aldrig att göra!)
Och sen har vi en lustigkurre som vill simma med delfiner! (det är lite romantiskt) :3
Och jag måste väl citera kvinnan i mitt liv.. (om jag inte gör det så vet jag vem som får det hett om öronen >_>) hahah skämt åsido, hon är sådär smått underbar ;) hon kommer bita mig i örat då hon läser detta..>_>
Men här är hennes ord: Jag vill resa till massor med länder och köpa kläder/dräkter som är speciella för just det landet!! :) (aaw ;])
Sen måste jag citera min nästa "patient" för vill inte förstöra hans fina ord! :Ja har int så mang konkret sakre. Ja vill reis å så vill ja gift me. Ett meir abstrakt livsmål er att kuna gö en skillna fö ti människona ja har runt me.


P.S, jag och teknik går inte hand i hand.. Jag kopierade två meningar som ni ser.. De ser lite annorlunda ut.. >_> och jag är för lat för att fixa det! Men jag älskar er endå! ;)
Så jag uppmanar er att leva ert liv, gör  det bästa av det, låt inget stå i er väg..
För detta liv som ni lever nu är det enda ni kommer att få njuta av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar