söndag 24 november 2013

Weekend

Ojoj, kan bara säga att helgen har varit fullpackad.. Har både hunnit med kurs på freda kväll och lördag morgon och sen direkt efter kurs på lördag börja packa ihop mina saker som ska hem till Purmo.
Sen efter att man har fått hem alla saker som skulle hem (logiskt??) så snabbt in i duschen och fixa till sig inför kvällen,och jag fick tillbringa hela kvällen med min fina flickvän! (Får inte säga fager, för det är för gammalt uttryck tycker hon >_>)
Kvällen urartade sig riktigt bra, båda jag och ~Sabina~~ konstaterade att det är omöjligt för mig att tillbringa tid för sig själv på krogen, för tydligen känner varje kotte igen mig, haha men vi fick träffa riktigt trevliga typer!
Hon tyckte också att jag får allt sätta i en extra växel då hon tyckte att jag såg normal ännu vid tolvtiden, och självklart satte jag in en extra växel..


Söndagen till ära ägnade jag mig till män..
Jag har lyssnat på dem, hört dem grymta, sett hur de har svettats och helt andfådda nu på senaste tiden, vissa har till och med varit ångestfyllda..
Jag talar förstås om alla snöskoter kåta ungdomar som springer runt och är helt yra nu när det finns snö därute, vad är det med pojkar och maskiner som får dem helt tokiga?
Börjar faktist tro att testosteronhalten i vissa män/kvinnor/hen är för höga..

Men nu ikväll ska jag inte gå djupare ner på män och snöskotrar, får redan ångest, och menstruation..
Ska ta och varva ner lite och förbereda mig för lite maktmedel övningar imorgon. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar