fredag 27 december 2013

Andreas sex manual för nybörjare...

Hallååja!
Att jag förstår inte vad det är för fel på mänskorna i min närhet.. Det enda de tänker på är sex och djur.. Men inte sex med djur.. (usch) Med djur menar jag med alla bönder i min närhet som berättar hur kossan Rosa mår, och hur Bettan har kalvat fint... Det kom trillingar.. (Omöjlig, tror jag ialla fall? men tänk hur sjukt stor kon skulle vara!?)
Men ialla fall, jag tror att alla frågar efter en text om sex bara för att de inte vet hur man ska göra! Så nu ska jag hjälpa er lite på traven!
Så vi börjar med grunden.. Till att börja med måste du hitta en partner! En man, kvinna eller ett uppblåsbart får (vad du än gillar..). Sen kan man alltid ge varandra en puss.. Om din motpartner inte springer iväg kan du se om han/hon andas! Om de fortfarande andas kan du fortsätta med pussar/kyssar.. Man ska också använda sina händer! Det är viktigt!
Man kan försiktigt börja varandra! (Eller om man hör till den andra kategorin att man ska slita och slänga varandra.. Men det är överkurs!)
Tips var man kan röra varandra: 1. Smeka varandras ryggar. 2. Personens bakdel. 3. Låren. 4. Privata könsdelar.. 5. EXPERIMENTERA VAD JUST NI TYCKER OM! Ni kanske tycker om att bli smekta bakom örat som en katt?..

Och de överstående tipsen hör till nått som heter förspel... Och är ett bra tips på hur man får sin partner på humör.. Man kan också spela bra musik till så man blir på humör!


Sen nu kommer vi till själva akten!! Pojkar och flickor!! Kom ihåg att använda skydd! Om ni inte har piller att knapra i er, ingen kondom och inte vill bli föräldrar finns det en idiotsäker metod ännu!
Sök efter farsans silvertejp och sen en prisma påse! Sen trär ni på den där den passar bäst! Som ni vet skydd är viktigt!


Och sen då man har den rätta "skydds utrustningen"  kan man börja sätta igång!
Första gången för en kille är lite som att köra truck!
Svårt att veta i vilken spak man ska dra i för höja och sänka gafflarna och sen vara prick säker nog att träffa rätt.. (Man lastar en lastbil)
Kvinnans roll är i början om hon har en oerfaren man, och är själv oerfaren så är det bara att ligga ned på rygg med särade ben och ber att han ska träffa rätt..
Hjälp tillbehör som skyltning vart man ska kan hjälpa!
Men det viktigaste är att man prövar sig fram till vad man tycker om! Och experimenterar och ser vad man gillar! Alla är olika! Och det viktigaste är att man njuter och har roligt! Och jag börjar inte tala om orgasmer! Det är sånt som händer och kan ställa till saker.. (barn)

Haha, det blev lite oseriöst.. Men saken är den att jag försöker skriva så att de som är gammal nog förstår texten och sen de som inte förstår får leka med dockor istället!
Kommer senare tillfällen gå in på olika stilar! Men vill lära känna mina läsare bäst först! Och jag kommer alltid försöka använda ett sånt språk att alla kan läsa det..Måste tänka på att min kära mor läser detta också.. Så hoppas ni kära läsare förstår! ;)

Sexiga kläder är alltid bra för stämningen..


P.S videon fungerar nu!

3 kommentarer:

  1. När ska du ha nåt om sexleksaker då? ;)

    SvaraRadera
  2. He kommer! Men he tar en stånd! Nästq snusk inlägg e om he, men he tar en stund!

    SvaraRadera
  3. Toppen :D tackar :)

    SvaraRadera