måndag 30 december 2013

Måndags morgon..

Usch vad jobbigt att stiga upp.. Varmt under täcket och kalt utanför.. Känns så iallafall!
Skulle vilja ha en latdag men det är omöjligt! Min far är ledig och tycker att vi ska börja dagen lugnt med att gå och titta på ett skogs skifte och se om det behöver röjas upp..

Men senare denna dag är oplanerad, skulle behöva in till Jakobstad och fixa lite små grejer..
Har börjat fundera att börja använda min kamera igen så ni skulle slippa mobil uppladdade bilder.. För de är inte de bästa, men vad tycker ni? Måste det vara bra kvalité?

ANNARS! Påtal om bilder har jag funderat på att börja med en mysig grej! Att jag skulle publicera "sensuella" bilder.. Haha här är ett exempel så ni förstår:


Haha, som ni ser? ;P Men jag vill helst inte ha bilder så jag ser en massa korvar sätt dem bakom en blomma eller nått så är det helt ok.. Och kom ihåg dethär ska bara vara roligt! Roligt att skämma ut sig lite! ;p

1 kommentar:

  1. Ihelg kommer första exemplaret! ;) Men man får ha kläder påsig! Viktigast är att man har kul!!

    SvaraRadera