lördag 28 december 2013

Mellandags rea..

Jag kan lugnt påstå att mellandags rea är satans påhitt..
Snubblade runt i Kokkola ett par timmar och tyckte synd om mig själv! Men som tur träffade jag på vänner som var i samma sits som mig själv! Det tröstade mitt tunga hjärta!
Men det värsta av allt är att jag hade intalat mig själv att jag inte ska köpa nått! Men det blev visst ändrade planer... Tack kära flickvän + din syster... Som övertalade mig att köpa olika saker.. De hade en god taktik, då de för en gångs skull fick in mig i provhytten låt de mig inte komma ut, utan sökte hela tiden efter flera saker som jag skulle prova.. Så jag hade ingen chans att ta mig därifrån..
Men ialla fall blev det två par jeans, ett från Dressman, och det andra från JC de fick till och med övertalat mig att köpa ny tröja..
Men ialla fall om ni vill se hur de ser ut får ni allt komma och se på min vackra röv!



Men men intervjun gick bra! Den kommer publiceras först i februari så ha tålamod!

Men nu ska jag spela lite sällskaps spel och sen vidare på jobb!
Ha en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar