söndag 29 december 2013

Söndags funderingar..

Känner mig lite onödig idag! Steg upp klockan 2.. I och för sig gick jag och lag mig mellan 4-5 inatt men det hjälps inte.. ;p
Men men sen idag har jag bara ätit.. Haha osen talat sjukt mycket i telefon.. Men det var trevligt!! Roligt att tala med folk som man inte hört av på länge, och sen har man planerat kvällens aktiviteter!
Planen är att vi ska spela sällskaps spel igen.. Haha, vi har blivit som tokiga i sällskaps spel för det är ganska roligt! Och det bästa av allt man kan diskutera en massa skit på samma gång!

Och ikväll ska vi spela:
Måste bara säga att jag är ganska duktig! ;)

Men nu till nått annat! Vet inte vad felet är med er kvinnor... Först kommer någon främling o knycker i mig och säger kan du inte skriva om sex?? Och jag säger bara självklart! Och sen igår kväll blir jag bokstavligen påhoppad av en tjej som tyvärr är en bekant (förlåt! du vet vem du är! ;) haha tycker nog om dig! ;p) som var "lite" full och vill att jag ska skriva en kontakt annons om henne.. Och det ska jag! ;) Men inte nu.. Ska leka lite först ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar