torsdag 27 februari 2014

Bidrag av Sandra!

Fick för ett par dar sen ett par frågor att besvara, så självklart ska jag svara på dem!
Lovade till och med att vara kreativ!

1. Vad är det pinsammaste du gjort?
Haha, jaa gud.. Det pinsammaste jag mins jag har varit med om måste vara när min gamla klass kompis Kim drog ner mina byxor + boxers inför hela klassen.. Slutade med att vi brottades!

2. Vilken film såg du senast på bio?
Hobbit 2, mins inte vad den hette, eller så kan jag bara inte stava..

3. Har du gjort något du aldrig gjort förr i år?
Jag hade flyttat hemifrån ett par månader.. Det måste räknas?

4. Vart leder din drömresa?
Grand Canyon! Tror jag i alla fall.. Men no lockar kokkola å!

5. Var ser du dig själv om 5 år? (var, jobb, relationsstatus, barn/djur? boende)
Om fem år.. Ööh, jaadu! Troligen färdig studerad, sambo, arbetar med att ta hand om förtappade själar, ska ha en katt som heter Lucifer, och sen ska jag gå runt med kostym och sitta i min läder fotölj och paja Lucifer.. Det är mina planer! Troligen ska jag äta lite också.. 

6. Vad är ditt drömyrke?
Att arbeta med mänskor och på samma gång få lön för mödan, eller vinna ett par miljoner på lotto, båda fungerar för mig!

7. Om du fick välja mellan alla djur i världen att ha som husdjur, vilket skulle det vara?
En jätte stor kisse katt! (tiger) Skulle vara jävligt tufft att vara portsare, och sen ha sin tiger i koppel bredvid sig där i dörren! 

8. Vad har du för fobi/er?
Höjder! Skyller på genetiken..

9. Vad skulle du ge för svar till Sabina om hon föreslog att ni skulle ha ett öppet förhållande?
What? Nu äre na skumpt!

10. Vem är din förebild?/Vem beundrar du/ser upp till?
Har ingen förebild.. Tror jag,, Men respekterar de som accepterar mig för den jag är, och de tillsammans bildar min förebild.


Så nu var dessa frågor klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar