måndag 24 februari 2014

Bidrag! Olika dubbel gångare!

Frågade tidigare om ni hade sett någon som liknar er, och jag har fått svar!

Vi börjar med sandra!

Sarah Jessica Parker
Sandra









                    =








Och nu tar vi Pessi!

9gag bild, så tyvärr ingen aning vem det är..

Pessi


     


    =












Christofer, humdidum.. Liknar en viss trummis!

Christofer
Taylor Hawkins






       =












Då tar vi en till man.. Benjamin!

Matt Bomer
                 =
Benjamin



Sist men inte minst tar vi Sabina!

Sabina
Chachi





  =












Blev lite råddigt! Men jag skyller på min svåra förkylning! Men ser ni några likheter?

7 kommentarer:

  1. Sandra och Sarah Jessica är lika som bär, har jag alltid tyckt :) Nu ger jag dej en utmaning till, om du har krafter. Vem är min dubbelgångare? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska göra ett försök!
      Kan inte lova nått det är ganska svårt att hitta dubbel gångare.
      Men jag ska försöka! :)

      Radera
    2. Annika, du påminner lite om tjejen på denna blogg http://ynkipynki.blogg.se
      Inte direkt detaljerat men ni påminner lite om varandra. Enda jag kunde hitta på kort varsel! :)

      Radera
    3. Alltså det där är ju jag i långt hår! på vissa bilder så ryckte jag riktigt till och undrade om det inte var jag. Huuur hitta du henne?:) Great job! Du borde satsa på detta som karriär ;D

      Radera
    4. Haha! Jag tackar! ;)
      Jag kollade in hennes blogg förut, och då jag snokade runt och fick en helhets bild hur du såg ut försökte jag förtvivlat komma på vem du liknar! ;)
      Haha låter dramatiskt!

      Radera
  2. tycker också Sabina påminner lite om Candice Accola, som spelar i Vampire Diaries :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör hon faktiskt! var lite skeptisk först, men sen då jag kollade fler bilder så såg jag att de hade samma ansikts drag!

      Radera