tisdag 25 februari 2014

I väntan på svar!

Väntar på att ett par personer ska svara åt mig ska jag göra en ny lista!
Alla gillar listor..

1. Namn/smeknamn? – Andreas, eller har jag en dubbla personlighet? Vem av oss tre talar nu?
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Nej. Men ska prövas på i Hesa!
3. Vad har du för planer imorgon? -  Work! Och shoppa nya skor! Haha, arbetsskor, ha inga mode förhoppningar här inte.
4. När åt du senast ett äpple? – Då jag senast åt ett äpple kallades jag Eva, och såg till att paradiset tog slut och vi fick börja leva på riktigt!
5. Är du hundrädd? –  De ser goda ut i alla fall..
6. Gillar du att titta på nyheterna? -  Klart, det är lite intressant att se vem som bombar vem.
7. Har du någonsin sett en vild zebra? – Har sett min syster, close enough..
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? – Hemligt! (Sabinam, du får int säg na!)
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? – He som sir normalt ut?
10. Vems knä satt du sist i? – Hah!
11. Gillar du dessa random frågor? – Ganska dåliga..
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Klart! Om de inte äterupp mig först!
13. Är du förälskad? – Joodå, speciellt i min nya näs spray!
14. Tycker du att danska låter roligt? – Närpeeesisk e värr! Som man pa säg på dialekt.
15. Har du bra självförtroende? – Jooodå.
16. Vem är den vackraste du känner? – Såg en gång en spegel bild av mig själv! Lite ödsligt att bo här i Purmo, ser inte så ofta folk..
17. Vem vill du vara med just nu? - Tidsfördriv!
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - Det ser torrt ut!
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? -Int är jag sinnessjuk!
20. Vad är din viktigaste ägodel? - Mitt köns organ!
21. Kan du lita på någon till 100%? - Joodåå
22. Tror du på spöken? - Min vän Christofer är ett!
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – NEJ, VID FÖRSTA ÖGONKASTET ÄR DET BARA LUST!
24. Vad är din åsikt om giraffer? - Bananer! Långa halsar.
25. Dansar du balett? - Vill du se mig gå i spagat?
26. Tycker du om mjölk? -  ÄLSKAR MJÖLK!
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - År 2002, mus olycka. Men 2002 har redan varit, och jag lever, är jag odödlig nu?
28. Jordgubbar är… - Satans påhitt, för de är för goda!
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - google chrome.
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - Bubblor
Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31.  Barn.
32.  Fest.
33.  Handarbete.
Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:      
34. Muumin
35. Snusmumrik
36. Timo soini
Säg tre saker du vill göra just nu:
37. Sova sko va ganska skönt!
38. Ett tjogg barn skulle sitta fint! Mamma lovar att vara barn vakt!
39. Bli inlindad i bacon!

40. Och till sist, vad tyckte du om detta? – 20 minuter jag aldrig får tillbaka i mitt liv.


Hur det känns då man gör en lista.. Nästa gång ska jag läsa frågorna först..

UPPDRAG!!!!!!!!!
Gör en personlig lista som jag sedan svarar på!
Var kreativ, så får ni kreativa svar.

2 kommentarer:

  1. 1. Vad är det pinsammaste du gjort?
    2. Vilken film såg du senast på bio?
    3. Har du gjort något du aldrig gjort förr i år?
    4. Vart leder din drömresa?
    5. Var ser du dig själv om 5 år? (var, jobb, relationsstatus, barn/djur? boende)
    6. Vad är ditt drömyrke?
    7. Om du fick välja mellan alla djur i världen att ha som husdjur, vilket skulle det vara?
    8. Vad har du för fobi/er?
    9. Vad skulle du ge för svar till Sabina om hon föreslog att ni skulle ha ett öppet förhållande?
    10. Vem är din förebild?/Vem beundrar du/ser upp till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Noja! Ska svara på dessa frågor imorgon! ;)

      Radera