fredag 28 februari 2014

Saker som kan tolkas på fel sett.

Jag arbetar med bland annat att montera saker, och ibland funderar jag faktiskt om mina arbetskompisar tror att jag har börjat med lite "dirty talk"..
                                                                                                                                                                     - Vänt naliti, får int nating ti gjort tå he e så skrotto
 - Tae lugnt nu! Du är för snabb!
 - Får int in fingre, he siter fast!
 - Hepp! Du får vänt, he hoppa ur.






Och nu samma på "standard svenska":

- Det är så trångt att jag inte ens får in handen..
- Vänta lite! Får inte något gjort då det är så skrynkligt.
- Ta det lugnt! Du är för snabb!
- Får inte in fingrarna, det sitter fast!
- Hepp! Du får vänta lite, den hoppade ur.


Don´t have sex! Work!
Jag vill bara säga att jag jobbar väldigt flitigt, så jag har inte tid att flörta! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar