torsdag 27 mars 2014

Blev mutad!

Idag stack farsan iväg för att titta ner i hål.. (pimpel fiske) Men innan det har jag fått vinkar om jag fixar så att denna cd försvinner innan han åker så blir jag rikligt belönad!
För han åker inte ensam, och de som han ska ha med sig vill inte höra på denna cd i fyra timmar, så de bad mig snällt om den kan "försvinna", få det att se ut som en olycka..


Jag måste erkänna att jag vet vad de måste genomlida, jag tvingas höra på henne varje dag då jag och pappa samåker till jobb, och han spelar "Nu är det glass att leva" på full volym.. Tyvärr hittar jag inte låten på youtube så ni får inte höra den tyvärr..
Men ni kan föreställa er Dansbands musik blandat med något religiöst, då vet ni hur det låter..

Vill någon sponsra min terapi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar