måndag 24 mars 2014

Choklad för blod..

Nu tror ni säkert att jag börjar bli lite sinnes sjuk.. Kanske jag har blivit det? Jag vet inte riktigt hur det kan påverka en mänska att umgås med träd för ofta.
Men i alla fall, jag kom ihåg idag att jag och min vän Victor filosoferade för ett par månader sen (mest jag..) vad man skulle kunna byta ut blodet i våra kroppar mot, och jag konstaterade att det måste vara choklad!
Och nu börjar ni tänka vafan har dendär killen för fel egentligen?
Jomen ni ska få se, det finns lite logik trots allt!
För choklad stelnar när det kommer i kontakt med luft (om man har flytande choklad..) exakt som blod! Och då om man ser till att trimma hjärtat lite så det orkar pumpa runt chokladen så borde det fungera riktigt bra!



Men då är frågan alla tänker på... Vad fan händer med vampyrerna? Jo det ska jag berätta åt er, de kommer förvandlas till en 180 kilos koloss med diabetes och huggtänder som kommer vänta på er i vartenda gatuhörn för att få suga i sig eran choklad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar