onsdag 26 mars 2014

Tipsa mig!

Nu vill jag veta hur ni gör då allt känns onödigt och ni stressar över precis allt!
Och jag v et att många bara inte orkar mer pga jobb, studentskrivningar, söka efter studie platser och söka efter bostad.. Helt enkelt det är för mycket just nu.. Kanske du råkade bli gravid efter senaste efter fest och försöker hitta fadern, så nu vill jag att ni ger era bästa tips för att orka med er tillvaro! Och sen sammanställer jag de bästa svaren i ett inlägg.



                                               Mitt tips: Var som kaniner och fuck everything..

6 kommentarer:

  1. He e ti tyck synd om se sjölv, gråt en skvätt å ita myki choklaa. San ere ti slut ti pyyl å sej fuck this shit åså tar man tagi ein sak i gango! ;)

    SvaraRadera
  2. He låter som du hare på klart! ;)

    SvaraRadera
  3. vin, vin och en je**a massa vin :D:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. he e sant, men dan baket e värr ;)

      Radera
  4. Svära en gang å så eri bra ;)

    SvaraRadera