tisdag 22 april 2014

Fuck it


Tänkte att jag skulle sätta en minut på er som är unga och osäkra på vad ni vill, och kommer ägna ett par tankar till er..
Först och främst om du är ung och osäker ska du först och främst skippa alla tankar om att du kommer aldrig lyckas med något i dit liv, utan du ska först ställa dig frågan varför skulle jag inte kunna bli något?
Vad är det egentligen som hindrar mig att göra det jag vill göra? I de flesta fallen är det du själv som sätter dina gränser, om du säger att du aldrig kommer lära dig simma och vägrar att försöka, så är du körd..
Av ens egen dumhet drar du ner dig i fördärvet..
Så mitt tips är att fastän du vet att du är värdelös på en sak, gör det igen, det kommer att gå mycket bättre om du orkar försöka!
Och sen ska du omge dig med personer som du trivs att umgås med, det kan vara bra med någon som skrapar ihop resterna då det har gått åt helvette..

Så skippa alla tankar som säger jag orkar inte, jag vill inte, jag kan inte.. För ingen kan perfekt efter första gången, så använd sunt bondförnuft och gör dit bästa.

Haha, lite flummig text, men om man är morgon trött så är man...

P.S Fuck everyone som säger att du inte kan, om du inte kan, kan du alltid bli bättre på det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar