lördag 19 april 2014

Kommentar av läsare!


Haha, jag skrev sådär kort och gott om fylle sms, och jag fick denna kommentar, alltså är det bara jag som tycker att den är guld värd? Jag börjar skratta varje gång jag läser personens kommentar, och frågar mig själv, varför får jag inte liknande meddelanden?

Men har ni tänkt på att vissa personer dricker för att glömma? Men hur bra går det egentligen? Jag tänkte bara är det inte i fyllan då man blir extra känslosam?
Man börjar tala massa kärlek och annan smörja, eller så bryter ur finnen ut ur oss och vi vill slåss..
Tänkte bara det är ologiskt att dricka för att glömma, man borde säga låt oss dricka för att bli kvinna/känslosam! Det är samma sak,på ett ungefär..

Men i alla fulla fall, om ni har några roliga sms som ni vill dela med er så gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar