onsdag 30 april 2014

Vappen

Vappen planeras för fullt!
Planen är att inte planera något, det ska vara så lite ansträngningar som möjligt, samt ingen kostnad!
Så hur gör man det?
Sitter hemma, ringer efter ett par vänner, och sen sätter man på grillen öppnar en kall öl, och bara talar skit!
Så ser mina planer ut! Vad ska ni göra då?

Avslutningsvis har jag en gåta åt er:

Vad är 30 meter långt och luktar hembränt?

Så skriv vad ni tror så meddelar jag svaret senare!

Expectations:


Reality:


5 kommentarer:

  1. en liter vodka i plastflaska, korv och kuk i sikte!

    ...ja, glammigt lever man ju ej. men desto roligare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, snälla ge mig bilder från dina upplevelser!

      Gillar dina kommentarer! ;)

      Radera
  2. Jag gillar din blogg! Den har något som man inte kan sätta fingret på vad det är...

    Bilder från kvällen? Tänk dig såhär: http://www.youtube.com/watch?v=FhStRoLcspo

    Nå nä. Inget intressant hände och har sovit hela dan. Ska aldrig dricka mer.... Är för gammal för sånt här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, man blir aldrig för gammal av att njuta av livet! ;)

      Haha, jaadu vet inte hur jag ska tolka videon ;))

      Radera
    2. Fint att du gillar den!

      Radera