lördag 24 maj 2014

Road trip day 5

Idag har vi tävlat! Och allmänt varit lite nördiga, kom på tredje plats med mitt lag men fick inte spela om pris.. Och det är lite mitt fel för jag råkade stänga av mitt headset utan att jag visste om det.. Eller snarare sagt jag stängde av micken så mina lagkamrater inte kunde höra mig.
Men i alla fall vi spelade som gudar, tog ut de två bästa lagen, men sen dabbade jag mig med headsettet och allt for åt helvette.
Kan i alla fall skylla på att jag lånade headsettet så jag visste inte vad jag hade gjort för fel.
Jaja, men här är lite random bilder och från tävlingen.



Vinnande laget

Priset för de bästa spelarna
Toffe slapp på tredje plats i en annan tävling
Känns inte bra att bli spöad av 50+ personer..

3-2-1
Han med den lilla "pokalen" blev årets cabbage.. Typ årets kålhuvud..

OCH FAN DE HAR SPELAT KLASSISK MUSIK PRECIS UNDER HELA TÄVLINGEN..
Lite svårt att koncentrera sig.



Kan meddela att medelåldern är runt 40.. Jag är 21 och yngst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar