torsdag 26 juni 2014

En dubbelgångerska!

Hallååja! Jag tror att några av er sitter och bara väntar på att få veta vem som vann tävlingen, men ni får vänta en liiten stund till! ;) För jag har nämligen hittat två stycken dubbelgångare!

Jag har hittat Malin Blomqvists dubbelgångare, och nu har jag lyckats hitta en otroligt bra match! Men ni får avgöra själv..
Hittade henne faktiskt av en slump, men då jag talade med henne så hade hon faktiskt tänkt fråga mig om jag kan försöka hitta hennes dubbelgångare.. Snacka om tankeöverföring.. Kanske jag ska bli en siare? (spågubbe)

Nåmen, i alla fulla fall här har vi Malin:

Malin
Och här kommer Molly, råkade faktiskt veta vad hon heter..

Molly, här kommer även länk till hennes blogg: http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/2011/11/18/klar-for-gig/
Så, vad tycker ni? Tycker själv att nu har jag i alla fall lyckats lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar