lördag 28 juni 2014

Klacken info

Hallåå!

Var som sagt igår kväll på talko och sen på kvällen beslöt jag att åka in till stan på krogen på ett par öl för att orka med dagens bravader.. Tänkte lite att om jag ska se på när 2000-3000 personer dricka öl så vill jag ta ett par öl nu.
Och öl fick jag, hade faktiskt ganska roligt! Jaja, men nu lite klacken info!

VI SLÄPPER IN FOLK REDAN 18:30, SÅ KOM TIDIGT FÖR ATT SLIPPA KÖA!


Och jag fick en kommentar igår att vi ska ha ordentligt med "skithuse" / toaletter.. Jag kan säga att det problemet är fixat. Ifjol hade vi ca 6-8 stycken bajja majjor, i år har vi 16 - 18 stycken.
Om jag har förstått saken rätt så är grillen igång redan från 18:30 och det gäller även pubben.

Biljetterna kostar ca 29€ i dörren, och vi har flera bås man kan gå till för att lösa in förköp och så vidare.



Så vad kan jag säga? KOM DIT!

Jag ska försöka uppdatera er med bilder under dagens lopp så ni ser vad som är på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar