fredag 27 juni 2014

Matchmaking, ensam kvinna söker dejt!

Aaa de e Andreas! Haha nåmen morjens!

Som sagt är det äntligen fredag, känns som dagen före doppare dan, på ett ungefär i alla fall.
Tänkte att vi  skulle köra igång med lite matchmaking, så med andra ord ska jag leka Amor.. Så ni kan känna er trygga i mina händer.

Mitt första offer, efter en tids "paus", är Heidi Enlund som skulle kunna tänka sig att gå på en dejt.
Nu tycker ni att namnet låter lite bekant, som att ni har hört det förut.. Och det har ni troligen också gjort.

Om ni har sett den här bilden förut, så har ni hört om henne förut..


Vad kan jag berätta om Heidi?
Hum.. Väldigt impulsiv, tycker om öl, djur, lite spelande ( en liten gamer! ) har jag sagt öl?
Hon är jävligt trevlig, och hon tål min humor så det är positivt! Om hon klarar av min sjuka humor borde hon klara av eran också.

Hon är en blond liten tjej, på ca 20 år, arbetar i Jakobstad på sjukhuset.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva henne, hon kan vara för en sekund lugn o sansad som en ordentlig dam och strax där efter raka motsatsen.

Vad tycker hon om hos killar?

Hon sa att det beror helt på vem det är, för hon tycker om tatueringar, så kan vissa personer vara helt oattraktiva  med tatueringar. Och hon uppskattar om de har någon hum om vad de sätter på sig och håller sig lite fräsch.

 Så vad ska det vara för sorts dejt?
 Hon svarade väldigt enkelt.. Det spelar ingen jävla roll.
Det kan vara en enkel kaffe, du skämmer bort henne med en middag eller så går man på en öl. Eller något annat, vad som helst passar.
Hon behöver inte hitta kärleken via en sån här dejt, för kemi mellan ett par ska finnas för att det ska fungera och det ska inte vara ensidigt, utan från bådas håll.
Kan vara riktigt trevligt att hitta någon att gå ut och ta en öl med, eller så kommer hon spöa skiten ur dig på LoL.


Endera så skriver ni här på bloggen / Facebook / Kontaktar mig Andreas eller så söker ni upp henne! Vilket som passar bäst.

11 kommentarer:

  1. Fick ett par kommentarer att hon kan var liite för "ivrig" emellanåt, men tycker inte om när folk är spydig anonymt så jag tog bort dom. :)

    SvaraRadera
  2. Så varför skriver du ut de ändå?

    SvaraRadera
  3. Haha för jag står för jag säger! Jag kan lugnt säga att hon super mig under bordet! Men annars hur trevlig som helst! ^^

    SvaraRadera
  4. Fan vad du är snygg på sista bilden, kom gärna och hälsa på till Gävle om du vill! ;)

    // Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ska avslöja en sak, det är inte jag på bilden! Haha okej, dålig humor..
      Jag tror att man kan ta det där som en komplimang!

      Radera
  5. Har någon hört av sig ännu? :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan glatt meddela att folk har hört av sig! ;)

      Radera
  6. Hejj ! Altså bara fö att vara lite mer tydlig så kan jag ju säg att ja hadd egentligen int anmäld mig till matchmakingen och att man kan int precis säg att jag aktivt söker en dejt. Dock har jag inget emot att lära känna nya männskor men tycker de e värt att notera att eventuella ''intresserade'' int ska ha så höga förväntningar.

    Peace

    Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaa, men he vaju roligt att du i ett svagt tillfälle sa ja tå ja fråga ;)

      Radera
  7. Oj va hon liknar Cobie Smulders på sista bilden :) https://www.google.fi/search?q=cobie+smulders+instagram&tbm=isch&ei=zcWtU6vlI6rNygPKroCICw#q=robin+scherbatsky+face&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=RVDs_KfI9OD7hM%253A%3B9qJr57ABLs8CiM%3Bhttp%253A%252F%252F24.media.tumblr.com%252Ftumblr_m8x1hrel2Z1r0ooogo1_500.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fhowimetyoureffingmother.tumblr.com%252Fpage%252F204%3B433%3B650

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant. Bara hårfärgen som inte är lika dan!

      Radera