måndag 30 juni 2014

Shoppaholic

Som alla vet så älskar jag att shoppa, blev så jävla ivrig idag att jag valde att åka in till stan för att handla kläder! Eller så inte..
Jag skulle åka till R.A Tools med mina hörselskydd för att få något fixat på garantin, fick lite problem med dem.. Men då hade de bytt adress, och när jag hade sökt över hela stan och till sist hittade jag dem, men fem minuter för sent.. De hade stängt..

Och ännu till hade farsan sagt då före att jag kan gå och köpa honom en stickad tröja.. Ibland är det synd att man är lika bredaxlad som sin far, jag hamnar springa på uppdrag åt honom, så han själv slipper.. Men i och för sig var det tur att jag for till Dressman, jag hittade själv en tröja där. Sen frågade jag kassörskan: Hur mycket behöver jag flörta med dig för att dra av lite? Då skrattade hon och sa: Du behöver inte flörta så mycket och så skrattade hon lite till. Tur att man har charmen kvar som funkar på lite äldre kvinnor!

Och så plockade jag upp ett paket från Neste också! Wohoo! Mina handbojor som jag skulle få i fredags var liite försenat.. Men men, nu har jag dom i alla fall!


Trodde ni faktiskt att jag skulle sätta upp en bild på kläder?

5 kommentarer:

  1. Ooh, vad ska du använda handbojorna till? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Framför allt i ordningsvakts arbetet, vad trodde du min perversa vän? ;)

      Radera
    2. Hahaha, man vet aldrig ;)
      Skulle du kunna tänka dej att använda dem i det syftet nån gång?^^

      Radera
    3. Haha, beror på vem som frågar! ;p

      Radera