tisdag 24 juni 2014

Sökes!

Ikväll har jag varit på talko! Vi har börjat förbereda oss inför drabbningen till helgen, börjat planera hur vi ska kunna ta fast varje underårig och hur ölen ska smaka som bäst.. Skämt åsido..
Men hur som helst är det full håll igång, och alla är på gott humör! Och imorgon kan jag meddela hur många som har köpt biljetter på förköp!

Men om vi tar en liten titt på rubriken, så står det att jag söker något.. Men vad söker jag?


Eller en alfa kvinna, eller vad ska man kalla mogna kvinnor som söker sällskap? Men hur som helst så¨ska jag sätta fart på matchmakingen igen.. För det måste vara någon ensam själ därute.. Har blivit frågad när jag själv kommer delta. och det ska jag säga er.. Det kommer inte ske! För det är nämligen kö.. Christofer vill dela ut mig, min kära mor vill välja nästa dam.. Och tydligen har jag skrivit kontrakt med Pessi.. Att när någon av oss blir singel så får den andra hitta en dejt åt den andra.
Så om du vill att folk i din omgivning ska veta om att du söker en partner kan du höra av dig, så ska vi se om vi hittar på något fint! Man kan söka kaffe sällskap också, eller en slav.. Eller rentav städhjälp!


Jag veet, jag borde söka dubbel gångare, men jag försöker ha ett liv.. Man kommer hem från jobb och sen på kvällen ska man vara på talko så vill man kanske göra något annat än att sitta på google och söka efter personer.. Som sagt det är mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar