torsdag 26 juni 2014

Vinnaren i tävlingen är ...


                                     Hallååja!

Nu är det äntligen dags för att presentera vinnaren i min lilla tävling!
Jag har blivit mutad med både pengar och mat även bli slickad av en hund i ansiktet.. Men men här kommer alla bidrag så ni får se vem som deltog.

Här kommer alla bidrag på löpande band, ska bara säga att alla bidrag hade hög kvalitet! Och det har varit ytterst svårt att välja!

Bidrag nr. 1

Heidi

Bidrag nummer 2.

Underbara blogg program som säger att de inte kan hitta videon.. Men här kommer länken i alla fall!

Angelica

                         http://www.youtube.com/watch?v=xWn5uk9-UeU&feature=youtube_gdata

Bidrag nummer 3.

Linn
 Sist men inte minst Christofer med bidrag 4.

Toffe
                                       https://www.youtube.com/watch?v=SWuUTEiH3a0

Men så har vi stor mutarn Jakob! Som erbjöd kallt 20€ för biljetten, några andra försökte muta mig också, men de får vara anonyma..

Men men, jag fick beslutsångest! Blev erbjuden en sminkning, värd 30€ (om jag vill bli sminkad..) + ännu till mat! Så jag behövde hjälp, och bara för att jag kan så kommer jag citera Martin Jussila: Enkelt, raka beine kvinno, mest porr! Och det är sant. Sedan kollade jag vilka bidrag som hade fått flest gillningar..
Och jag kan säga att personen i fråga har satt mycket arbete bakom bilden, och fått med många små detaljer!

Så på dessa grunder beslutar jag som allsmäktig domare att ägaren till denna fina bild får biljetten.


Gratulerar! Och tack åt er som deltog, alla bidrag var bra, men tyvärr endast en vinnare. Ska försöka ha fler tävlingar! Nu vet jag att det finns några tävlings mänskor i alla fall.

Så kan jag berätta att vi har sålt 848 biljetter på förköp! Om jag mins rätt så sålde vi endast ca 600 biljetter förra året.. Så en ökning på över 200 är inte dåligt! Så ska ni komma ihåg att kolla busstidtabellerna, så behöver ingen hållas nykter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar