fredag 25 juli 2014

Jeppisdagar!

Hallååja!

Kan meddela att jag har arbetat som en dåre dom senaste dagarna..
Förutom att ha haft diverse sysslor här på hemmaplan så har jag också varit på pubben och där har man varit ett x antal timmar, men roligt har det varigt!
Det bästa av allt är att det har varit bra med folk och inget trubbel.
Och det bästa av allt är att jag är ledig idag! Wohooo!! Eller ledig är att överdriva, jag var 09:00 vid pubben och tog emot varor, och jag hade kommit i säng kanske runt 04:00-04:30 så man var lite sliten.. Men jag har tupplurat en halvtimme i solen idag och ska försöka gå ut och träffa folk nu ikväll!
Så om ni vill mig något ska ni endera titta i någon buske eller på någon terrass för där är största chansen att ni hittar mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar