lördag 26 juli 2014

Tudilo

Hallåååja!

Hoppas alla har en trevlig pride idag! Jag själv sitter här hemma och funderar om jag ska åka in till stan för att se hur det går för dem men jag vet inte..
Men i alla fall så var det en som frågade om jag kan beställa saker från dendär sidan som jag spammar 24/7 om nu för tillfället pga min tävling. Och självklart står jag till tjänst! Så om någon annan vill ha något så kan jag beställa åt dem också, men jag blir inte er slav och beställer en gång i veckan åt er! ;)


Har sådär annars överlevt gårdagen, och fan vad jag hade skoj! Hoppas jag får lika roligt idag då jag är i jobb. I alla fall lärde jag mig ett nytt ord! Kabanjo, eller något liknande.. De var en kille som gick runt och talade om kabanjo, allt bra är kabanjo.. Sprid budskapet vidare! Kabanjo åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar