fredag 29 augusti 2014

Överlevnadshandbok, dag 5

Men sidu morjens!

Idag har jag bara tagit det lugnt! För det är jag värd.
De senaste dagarna har varit väldigt intensiva så jag har i princip haft lite rehabilitering idag. Så jag har städat upp här i lägenheten så jag kan ta en bild eller två och visa hur det började se ut!



Ser ni det lilla vita bordet? Det är ett nytt fynd som jag hittade här i närheten..


Så vad tycks? Jag vet baren är lite tom ännu, men det är på väg att ändras! Och så ska en shaker införskaffas till baren också!
Så jag tycker att det hör till att man har en bardisk då man är en fattig studerande!

Så idag har jag överlevt mig själv! Det är inte dåligt!

4 kommentarer:

  1. Vao sängen är bäddad för första gången på 10 år

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bättre sen än aldrig + den var bäddad när jag fick studenten!

      Radera
  2. Har du mamm dins djungelfilt från 80talet med dig? Din morbror har en likadan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag gillar ade filten!

      Radera