torsdag 25 september 2014

Andreas träffar KAJ

Sitter som bäst i tåget och har försökt läsa lite ur en bok som ser ut såhär:


Helt ok att läsa ur men allt för mycket hålla reda på. Man går igenom i princip hur eu är uppbyggt.

Men nu tänker ni: Inte fan klickade vi in oss här för att höra om eu.. Nej det är sant, men det hör lite ihop! Jag tog nämligen paus från läsningen och gick till restaurang vagnen för att köpa en smörgås och på vägen dit träffade jag på humorgruppen KAJ!!
Så självklart började jag tala med dem! Jag vet, jag är ganska stor i käften men det är bara roligt att träffa på kändisar, så vi talade lite och så självklart frågade jag om jag fick ta bild!


Så nu då vi ändå talar om KAJ ska vi spela en sommarplåga som ni kommer känna igen! ;)


Men men nu ska jag fortsätta med min läsning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar