onsdag 24 september 2014

Brev från mina hemtrakter

Fick idag brev "hemmifrån"! Blev så otroligt glad att någon orkade anstränga sig! Och det känns som något helt annat att få ett vanligt brev, helt sjukt roligt!
Högst troligen tror jag att de börjar vara oroliga att jag inte lever längre pga att jag är dålig att höra av mig. Så för att jag i fortsättningen ska klara mig så gjorde dom en lista med "stadi slang", så jag kan integreras (fan vad fina ord jag kan) bättre här i stor stan.


Så här kommer listorna enskilt så ni kan ta del av de ord och uttryck de använder här i "södern", förutom en lista med ord som jag borde kunna här i stan för att klara mig så skickade de med ett hälsningsbrev! Haha, så jävla kul!




 Här får ni tjuvläsa lite vad som stod i brevet! Världens finaste dikt!


Så tack till er som författade ihop detta! Ni vet hur man ska ta hand om en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar