onsdag 29 oktober 2014

Dagens måka

Idag före jag åkte tänkte jag att nu fan ska jag vara duktigt, ska se till att jag får bort "all skito kläädre", slet bort alla lakan till och med, jag skulle få bort allt tråkig tvättning så jag inte måste göra det då jag kommer tillbaka.
Tvättningen gick bra, förutom att de som var före mig orkade ta bort sin tvätt.. Då min tvätt var klar så var deras kläder ännu kvar i korgarna där jag hade satt dem.
Men jag trodde allt gick fint, men jag konstaterade ganska snabbt att det går tydligen över belasta en tvättställning..


Jag fick stöda upp ställningen med mina barstolar och bardisken och andra stabila föremål fick ta hand om lakanen..

Så mitt tips är att om du tvättar sällan och mycket, ska du försöka att inte överbelasta tvättställningen, benen kan ge vika... Och det känns bra att lämna denna röra efter mig, jag gav honom fria händer att kasta alla kläder i sängen. Hälst ska han vika dem först så det blir snyggt och prydligt! Hoppas bara att han ser vad jag förväntar mig! ;)

Skämt åsido, det blir måndagens uppgift att reda upp denhär röran..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar