fredag 31 oktober 2014

Dejtingmisttag

Alltså jag måste bara sådär inledningsvis meddela att jag har inte gjort bort mig! Ännu..
Nej men jag vaknade klockan sex denna vackra morgon, jag hatar mitt liv för tillfället att jag inte kunde somna om men jag ska se från den ljusa sidan i alla fall, har gjort två arbeten klara i alla fall.
Men för att falla tillbaka till till vad jag egentligen ska skriva om är att nu då jag är "lite" trött började jag fundera på vad är de stora "NO NO" inom dejting. Vad ska man låta bli att göra då man knappt känner varann eller man känner varann men man håller på att upptäcka varann på ett nytt sätt.. Det där lät lite erotiskt, det bjuder jag på!


Alltså, jag har ännu klarat mig relativt bra, endera har jag träffat kvinnor med väldigt bra humor, eller så har de en jävligt lång stubin, om inte båda. Jag kör på en säker metod, jag är lika jävlig konstant så det kan inte i princip värre än vad det är i början. Och jag har faktiskt ganska svårt att komma på vad man inte får göra? Det är i princip en helt ny värd för mig då det gäller dejting, förstår mig inte riktigt på det men riktigt trevligt är det i alla fall!
Men nu har jag svamlat hur mycket som helst utan att komma fram till något.. Får skärpa mig!
Men det största misstaget vad man kan göra då man ännu håller på att lära känna varann är kanske gå för snabbt fram? Som att säga att jag älskar dig? Fastän det stämmer kan din "motspelare" vara flera nivåer under dig, och inte redo att göra det seriöst ännu. Men det kan vara tvärt om, om du säger att du älskar honom och han är en Pampes kan du räkna med att ni gifter er inom en månad och snart kommer barn på löpande band! Haha, skämt åsido, jag tror att man ska skippa snacket om att man ska skaffa barn tillsammans på de första dejterna, de kanske börjar känna sig obekväma? Svårt att uttala sig om sånt, om någon säger att de vill ha mina barn så tycker jag bara att de har god smak och de vill ha snygga barn!

Nu då jag ser vad jag har skrivit, så känns det lite som att det är dags att börja söka sig vidare, för jag konstaterar att det kommer bara en massa skit idag. Jag borde gå och försöka få en tupplur. Ska se om jag kommer på lite misstag som man inte ska göra, om inte annat kan ni informera mig.


Och om nån undrar så var min dejt väldigt bra, ni får höra mer senare! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag klarar int av seriösa dejter, too much pressure.

    Ville säga om ditt tvättstuge-inläggg: Far i tid! Kom int 20 min för sent, för då kan nån annan ta din tid då du "slösar" den. Antar att du använder ett 40 minuters program? Det finns ju såna som tar 60 minuter, så att "slösa" 20 minuter ses inte med blida ögon av vissa! Kolla reglerna i tvättstugan, är det en halvtimme som man får "slösa" sin tid eller faktiskt 20 minuter? Jajaaa ha en bra lördag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saken är den att det var tvätt i maskinen, men jag väntade snällt en liten stund för att se om de skulle komma efter dem! :)

      Man ska dejta efter personlighet, det fungerar, gör dina egna regler!

      Radera