fredag 28 november 2014

Andreas sover för vilt

Halloou!

Jag konstaterade denna morgon att jag kanske sover för vilt.. I alla fall går saker sönder då jag sover.. Vem vet vad mer som brukar hända i sömnen..


Men det jag vet är att när jag vaknade upp märkte jag ett stort extra jävla hål i påslakanet.. Har ingen aning om hur det gick till men tydligen behövde mitt täcke ett extra ventilations hål..
Jag är rädd för att detta kan vara en av orsakerna till att jag kommer dö ensam.. Om jag ska slita sönder allt som är bredvid mig då jag sover så kan det vara relativt svårt att hitta någon som tål det och håller ihop..
Som det ser ut nu ser det ut som att jag måste byta lakan idag.. Suck!

2 kommentarer:

  1. Trevlig överraskning att vakna upp till :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, njaa har varit med om bättre!

      Radera