torsdag 27 november 2014

Vem är jag? Vem är du?

Hallåå på kvällskvisten!

Nu under ett par veckors tid har jag nördat Friends! Och jag har många gånger diskuterat med min rumskamrat vem vi passar in med i serien..

Phebe, Joey, Monica, Ross, Rachel eller Chandler
Så vem är jag? Är jag Phebe som är lite speciell, går lite sina egna vägar, har lite konstiga funderingar och sjunger som en kråka. Joey, charmar något fruktansvärt på kvinnor och är lite blåst ibland. Men därför gillar vi Joey sjukt mycket! Sen har vi Monica som är petnoga med allt och lite av en städfreak.. Dock gör hon god mat!
Sen har vi Ross Monicas storebror som är en nördig paleontolog (tittar på dinosaurie skelett o dyylikt). Racheal, min hemliga chrush.. Kanske inte så hemlig längre men.. Henne gillar vi! För det första är hon snygg! För det andra har hon aldrig BH på sig för det tredje för att hon är snygg! Och sen till sist Chandler som är en av mina största favoriter! Han är dendär typen i gruppen som berättar en massa skämt och försöker vara lustig.

Så vem skulle ni vara? Jacob säger att jag är är en blandning på Phebe och Joey pga jag har lika konstigt sätt att tänka som Phebe och jag är lika osmidig som Joey, men Joey har det lättare med kvinnorna än mig i alla fall!

Men vad tror ni?

4 kommentarer:

  1. Jag har gjort en del friends test på Facebook ( typ några hundra) och i testen där man får testa vem man är så är jag Rachel. Hjärtlig, tycker om vackra ting och lite bortskämd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är du min nya chrush! Men du har sett friends, du har läst mina funderingar.. Vem är jag?

      Radera
    2. Det stämmer nog att du är lite ben blandning av joey och phoebe. Men ser också en stor del av Chandler i dej, sarkastisk och rolig :)
      Jag fick Rachel igen. Testa här: http://www.buddytv.com/personalityquiz/friends-personalityquiz.aspx?quiz=1000006

      Radera
    3. Jag prövade testet och jag fick Phoebe! Det stämmer ganska bra! Jag tror på mig själv, går min egen väg. Jag tror ocså på spöken och karma.. Förutom det är jag lojal och "loving".. Stämmer ganska bra ;)

      Kanske jag är en mix av tre stycken?

      Radera