onsdag 26 november 2014

Vem vill du raka?

Alltså nu då no shave november börjar lida mot sitt slut började jag fundera över saker som man kan raka?
Nu funderar jag på lite konstigare saker som huvuden och ben.. Jag har funderat på lite annat mer exotiskt.. Men vad kan man riktigt raka? Eller vem ska man raka?

Men man kan inte riktigt säga att man kan rakar växter i alla fall.. Dock skulle man kunna raka en kaktus, men jag ser inte någon vits med det, för om man tar bort taggarna är det ingen vits att skaffa en kaktus i överhuvudtaget..
 Dock kan man raka djur! Faan så skoj!Har du rakat något djur? Inte jag i alla fall, men tänk att raka si sådär 30-40 får och sen göra en massa kuddar? Så jäävla mjuukt och skönt!
 Men om man tar bort får, och tänker på djur som har klor vill jag stå över.. Har nämligen förstått att djur som har klor kan faktiskt använda dem också..
Och sen speciellt katter som har blivit klippta är inte så glada av sig.. Och sen är katter utan hår otrooligt fula för den delen..


Det som är mest tragiska hittils idag är att jag har talat om att raka katter.. Om det inte sker någon förändring snar borde man sätta skott peng på en.. Då vi ändå talar om djur vill jag bara säga det att djur med kläder ser rent ut sagt för jäävligt ut!
Men om du skulle få välja precis vad som helst, eller vem som helst.. VEM SKULLE DU RAKA? OCH VAR?


Jag skulle söka efter min hårigaste kompis, jag skulle inte raka.. Utan jag skulle vaxa/silver tejp och forma ett hjärta på ryggen.. Sen skulle jag springa så utav helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar