fredag 26 december 2014

Andreas är ute och vandaliserar del 1

Innan jag börjar tala om julen, och vad jag har hittat på efter det ska vi kliva in i tidsmaskinen och se vad jag har gjort före det! Kommer några små inlägg lite nu som då som visar lite vad jag har donat med..

 Jag har varit på krogen med Simone och hennes vänner, sjukt bra shack! De vet minsann hur man ska ha roligt!
Under denna kväll kom jag underfund med att mina kunskaper i bugg är bristfälliga och att mitt huvud är dåligt synkroniserat med mina axlar.. Men det är en helt annan historia!



Och det är helt normalt att dansa helt själv på dancefloor! I alla fall fanns det gott om rum för min röv att svänga precis hur som helst och sen kunde jag inte stiga någon på tårna, så med andra ord var allt till min fördel!


Sjukt kul kväll och tar gärna en favorit i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar