tisdag 16 december 2014

Haaalar feelis!

Woohoo! Vet ni hur jag har väntat? Jag har väntat hur länge som helst på min halare, och nu äntligen har vi fått dem! FEEEEEST!!
Ni tycker säkert varför gul? Whyy? Kanske inte mascaran passar till halaren? Men jag ska säga er hur jävla bra det är! Tänk er själv väldigt full, påväg hem men då sätter ni er ner för att vila men sen somnar ni, och sen mittiallt får ni en hjärt attack och dör och trillar ner i ett dik.. Ganska jävlig situation men det är enkelt att hitta er!
Förutom att det är att hitta lik är att man syns, och jag tycker själv att den är snygg! Och att jag själv är snygg i den! ;) inte alltid det händer!


En annan som har väntat otroligt mycket är min rumskompis.. Dock vill han bara skrämma små barn..


Men nu vill jag ha en hästmask.. Fråga inte, men dock vill jag pröva på lite bus.. Eller forskning.. Något i stil med hur många barn kan ja-.. Okej, nej vi lämnar det nu.
Men göm era barn som ett tips, annars börjar de tala om talande hästar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar