lördag 13 december 2014

Julkalender, Lucka 13 - He watches you sleep all night

Man skulle tro att det är jultomten som skulle hålla koll på en att man inte gör något dumt, eller att någon nisse hjälper honom, men NÄÄ!


Jag vaknade första gången kl. 9, jag tittade om någon hade skickat något eller hade velat mig mig nått, allt som oftast har jag fått vara ifred, kanske en och annan wordfeud inbjudan, eller något liknande.
Men nu såg jag att någon hade skickat en bild till mig, jag tänkte, VEM FAN SKICKADE DENNA BILD 04:53? Jag gick hem ensam igår? Whuut?
Sen då jag hade vaknat lite och torkat bort sömnen ur ögonen så såg jag att det var Jacob som har varit i farten igen.. Jag borde verkligen skaffa ett lås, och kanske en dörr att sätta fast låset i.

Så om ni tror att det är tomten som våldgästar er i sömnen, nå neeej! Det är högst troligen en rumskamrat som försöker vara lustig!

4 kommentarer: