fredag 19 december 2014

Julkalender, lucka 19 - julklappstips

Har ni problem att hitta julklappar? Då kan jag ge som tips att ge alkohol!

Nu menar jag kanske inte en perus brännvins flaska, kanske någonting lyxigare som en dyr konjak? Eller varför inte blanda ihop någonting eget? Jag fick från min andra arbetsplats världens bästa dryck som julklapp!


Inga namn nämnda, men ni känner kanske igen stället då ni ser flaskan? Ni kan hitta mig där ikväll om ni vill vara social.
Har tydligen bytt ut mot min wingman mot någon annan.. Vem kan det vara?..

2 kommentarer:

  1. Naku? :D undrar varifrån det smeknamnet kom ifrån.
    Jag var också ute i fredags. Var va du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var i jeppis! Både netti (blacksheep) och melody, var var du?

      Det finns en shott som heter naku - laku, så det kommer därifrån :)

      Radera