onsdag 24 december 2014

Julkalender, lucka 24 - Sex

Hallååå i stugorna! Och GOD JUL PÅ ER! Hur har eran kväll varit? Har ni sett Kalle Ankas jul? Vem fick största paketet? Brände någon skinkan?

Men hur som helst, vi ska inte diskutera vad som skett under julen, den är inte riktigt klar ännu! Finns kanske några som inte har öppnat sina paket ännu så jag tänkte att vi ska prata om sex.
Jag tänkte  att nu runt juletider så vill säkert de som är i ett par hetta till det lite extra, för det är ändå jul! Så jag tänkte ge er lite tips hur ni kan hetta till det!

1. Snygga kläder!
Vem skulle säga nej till att ens partner anstränger sig lite extra?


2. Använd olika oljor för att ge mera känsla och smak till ert kärleksliv!




3. Experimentera! Ni kommer att hitta den gamla glöden som för längesen hade försvunnit, man kan experimentera på många  olika sätt och det finns något för alla! Bara att välja och vraka!



Som sagt, man kan experimentera på olika sätt, och det finns alltid något som passar dig och din partner!
Men nu vill jag att ni ska ha en trevlig kväll och ta hand om varandra och jag önskar er en riktigt trevlig jul!

2 kommentarer:

  1. Enda ja tänker nu e WTF

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bra att he väcker känslor! He e bra! ;p haha

      Radera