fredag 26 december 2014

Wingman championship

Hallåååå alla mänskor och djuuur!

Förlåt att jag har uppdaterat dåligt och inte riktigt åstadkommit något kreativt under en längre tid, men då man kommer hem under julen och alla vänner har också återvänt tillbaka till norr så har man jääävligt fullt upp! Det är öl som ska drickas, biffar som ska ätas och kadaver som ska lekas med..
Jag tänkte jag skulle börja med att berätta att min gamla wingman Christofer har fått en konkurrent, nämligen Simone har utmanat den platsen, så nu vädjar jag om hjälp.. Vem ska jag välja? Ska jag lita på att Christofer kan hantera mitt singel liv? Eller borde jag pröva lyckan med en kvinnlig wingman? För det är lite sneaky att ha en kvinnlig wingman.. Alla väntar sig en kar, men då överlistar man dem med en kvinna? Men dock känner Christofer mig utan och innan.. Svårt val.. Eller är det någon annan som jag har förbisett? Kanske morsan och farsan arrangerar allt? Som på gamla goda tiden med arrangerat äktenskap.

1. Christofer

Ryktas att han finns på instagram..

2. Simone

För att läsa lite skvaller om Simone kan ni titta in på hennes blogg! http://nittonochframat.blogspot.fi/
3. Mystisk välgörare som hjälper en i nöden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar