måndag 2 februari 2015

Pampeser i storstaden, del 1

Hallåååå!!

Det har varit en väldigt händelserik helg om man säger så!
En av mina bästa barndomsvänner kom över helgen till Helsingfors för att hälsa på samt gå på motorpedsmässa. Men förutom motorpedsmässa hade jag bokat in lite extra aktiviteter så att Victor får pröva på nattlivet i Helsingfors! Då han kom i fredags så började vi med att allmänt ta det lugnt i lägenheten, drack lite, umgicks och kaverade så mycket vi bara hann!
Sen skickade Vanessa vad jag höll på med och jag sa att jag hade besök från Österbotten, och då tyckte hon att självklart ska vi komma in till stan. Självklart kan man inte låta bli om de vill ha en till stan, så är det bara!

När jag och Victor kom till stan gick vi till Aussie bar (börjar bli stammis) och mötte Vanessa där.

Jag, Vanessa och en random.. Victor bakom kameran
 Vi hade planerat en lugn pub kväll men pga vi inte fick nån sittplats på insidan gick vi vidare.. Om man säger såhär.. Om man har planerat en lugn pub kväll ska man ALDRIG bestämma sig för att gå vidare.. För vi hamnade nämligen till NAMU! Namu är en av Helsingfors största och hetaste nattklubbar om jag har förstått saken rätt.. Men jag kan inte klaga, var ganska intressant att få se en riktig nattklubb och sen jämföra med t.ex. Melody.. Man kan inte riktigt jämföra! Men men, hursom helst var det kul!







Som avslutning fick ni njuta av våra "snygga" egopics! Meen det kommer mera bilder från helgens bravader i ett senare inlägg!

2 kommentarer:

  1. Hahaha :D Det var en super rolig kväll! Vi får ta det på nytt snart igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart! Alltid roligt att hitta på saker! :D

      Radera