tisdag 24 mars 2015

Pampas nationaldag

Hallååå alla mänskor och djur!

Det har varit lite tyst här på senast men så småningom kommer jag nog tillbaka som förr, har vilat upp mig lite så jag orkar fortsätta med sjuka funderingar som vanligt som jag vet att ni tycker om.. Hoppas jag i alla fall!

Men nu har jag en fråga till er.. VEM AV ER SKA OCH FIRA PAMPAS NATIONALDAG??

Andreas kommer hur som helst ta feelis bussen från Helsingfors raka vägen till Vasa, so i will be there! Så jag hoppas att jag kommer få se många bekanta ansikten där, kanske till och med vi träffas?


6 kommentarer:

  1. Jag ska tyvärr int dit :D eller när e de?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå tiflesta deltar mellan torsdan ti lödan, så du ska laga de tid!

      Radera
  2. Här har vi redan påbörjat pampas-firandet! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer snart vara på plats! ;D

      Radera