lördag 18 april 2015

Pampas nationaldag del 1


Alltså, jag ber om ursäkt, jag är lite efter i tidtabellen eller hur man ska säga det? Vad är det nu snart en månad sen?
Men hur som haver har jag fått tummen ur röven och fått in bilderna på datorn och nu ska jag bjuda er på lite smått och gott!

Ego
Såhär var jag klädd då jag skulle ta mig från lägenheten till FEELISBUSSEN!
Japp, ni hörde rätt, jag hade bokat biljett till feelisbussen som körde ett par festprissar från h:fors till Vasa.
Man kan säga att det var ganska impulsivt pga jag kände typ 5-6 pers i den bussen men det gick hur bra som helst!
Jag fick lära känna många bra typer i den bussen, trodde jag var enda här i H:fors som vågade spela på sig själv, men fan vad jag hade fel. Jag satt i en buss med ca 40-50 andra som var lika sjuk som mig själv så man kan säga att man hade hamnat i gott sällskap.

Men men, lite buss bilder!


Våra vackra flygvärdinnor 


Förutom att våra vackra flygvärdinnor visade var nödutgångarna var, WC ETIKETT under denna 5-6h långa bussfärd och sen till sist gick de med en bricka och delade ut förfriskningar, om ni förstorar bilden så ser ni att det står alkoholfritt på flaskorna..

Vi kom fram till vasa runt 10-11 och då blev man och yra runt på stan, men man var nog lite halft begagnad efter flera timmar i buss.. Men här får ni en länk som visar hur det såg ut i FEELISBUSSEN FRÅN EKENÄS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar